Szakszerű javítás, hosszú távú megoldás
Profi riasztó és kamera szerviz – a hibafeltárástól a garanciális javításig
Több évtizedes tapasztalat
Gyors javítás
Átlátható szerviz díjak
Garancia
Az Alarmdirectnél megértjük, hogy egy hibás rendszer azonnali beavatkozást igényel. Szerviz szolgáltatásunk célja, hogy gyorsan és hatékonyan hárítsuk el a problémát, a diagnosztikától a teljes körű javításig. Szakértő csapatunk nem csupán alkatrészt cserél, hanem visszaállítja a rendszer megbízható működését és az Ön nyugalmát.
Bízza ránk meghibásodott rendszerének szervizelését, és tapasztalja meg újra a gondtalan biztonság érzését. Mi a hiba felkutatásától a tesztelésig minden technikai részletre odafigyelünk, hogy Önnek újra csak a nyugalomra kelljen koncentrálnia.
Ne éljen hibás rendszerrel. Állítsa helyre a védelmet még ma!
Gyors és szakszerű hibaelhárítás: Amikor a biztonság nem várhat
Egy meghibásodás sosem csak egy technikai probléma – ez mindig a legrosszabbkor érkezik.
Az éjszaka közepén felhangzó, a családot és a szomszédokat is felriasztó sziréna. Egy kamera, amelyik pont a legfontosabb pillanatban mondja fel a szolgálatot, és a felvétel helyén csak feketeség van. Vagy egy folyamatosan, idegesítően hibát jelző kezelő, ami lehetetlenné teszi a normális használatot.
Ezek nem csupán bosszantó kellemetlenségek. Ezek vészjelzések, amelyek azt üzenik: a legfontosabb védelmi vonala sérült. A rendszer, amiben eddig megbízott, cserbenhagyta. A biztonság érzését felváltja a bizonytalanság, a “vajon most védve vagyok?” gyötrő kérdése. Ez az állapot azonnali és szakszerű megoldást követel.
Ha az ön riasztó- vagy kamerarendszere szervizelésre szorul, ne bízza a véletlenre a javítást, és ne hagyatkozzon a “próba-szerencse” megoldásokra. Válasszon egy professzionális csapatot, amely gyorsan, hatékonyan és garanciával állítja helyre nem csupán a rendszert, hanem az ön megérdemelt nyugalmát is.
Mit jelent a professzionális hibaelhárítás és szerviz?
A professzionális biztonságtechnikai szerviz egy szakértői beavatkozás, amely nem csupán a hibát szünteti meg, hanem a biztonságba vetett hitét is helyreállítja. Ez a szemléletmód messze túlmutat az egyszerű “próba-szerencse” javítgatáson, ami gyakran csak felesleges alkatrészcserékhez és visszatérő problémákhoz vezet.

A mi megközelítésünk a mélyreható hibafeltáráson alapszik. A tévesen riasztó érzékelő lehet a tünet, de a valódi ok lehet a riasztóközpont gyengülő tápegysége, egy rejtett beázás a padláson, vagy egy sérült kábel a falban. Míg a tapasztalatlan szerelő talán csak a tünetet kezeli, mi a probléma gyökerét keressük meg.
Szakértőink több évtizedes, márkafüggetlen tapasztalattal és célzott, professzionális diagnosztikai műszerekkel dolgoznak, amelyekkel precízen bemérhető egy kábel szakadása vagy egy tápegység ingadozása is, akár falbontás nélkül.
Ez a mérnöki precizitású megközelítés a garancia arra, hogy a javítás ne csak egy ideiglenes, tüneti kezelés legyen, hanem egy valódi, hosszú távon is megbízható megoldás. A mi célunk, hogy visszaállítsuk a rendszer teljes körű működőképességét és az Ön megérdemelt nyugalmát.
Mikor van szüksége szerviz szolgáltatásunkra?
Ismerős önnek valamelyik probléma? Szinte bármilyen, riasztó- vagy kamerarendszerrel kapcsolatos hibajelenség esetén állunk rendelkezésére. Az alábbiakban összegyűjtöttük a leggyakoribb problémákat, amelyekkel ügyfeleink a professzionális szerviz segítségét kérik.
Gyakori riasztórendszer hibajelenségek:
- A kezelő folyamatosan csipog vagy hibát jelez
Az az idegesítő, megállíthatatlan csipogás, ami jelzi, hogy a rendszer figyelmet igényel. Ennek leggyakoribb oka a központi akkumulátor hiba, vagyis az akkumulátor elöregedése, de jelezhet kommunikációs vagy zónahibát is. Mi pontosan beazonosítjuk a hiba forrását, és megszüntetjük a zavaró jelzést. - A rendszer téves riasztásokat produkál
Az éjszaka közepén megszólaló sziréna felesleges pánikot és kellemetlenséget okoz. A téves riasztásokat okozhatja egy meghibásodott érzékelő, egy rosszul beállított érzékenység, de akár egy pókháló is. Szakértőink megkeresik és megszüntetik a hiba okát, hogy ön csak akkor ébredjen a szirénára, ha valóban baj van. - Az érzékelő nem, vagy éppen folyamatosan érzékel mozgást
Ha egy érzékelő “megvakul”, vagy éppen folyamatosan riasztási állapotban ragad, az egy kritikus biztonsági rést jelent a védelmi rendszeren. A helyszínen leteszteljük az érzékelő működését, és amennyiben szükséges, javítjuk vagy cseréljük azt. - A kültéri sziréna nem ad hangot, vagy éppen nem hallgat el
Egy néma sziréna elveszti elrettentő erejét, egy megállíthatatlanul szirénázó pedig a szomszédok haragját váltja ki. A probléma hátterében leggyakrabban a sziréna saját akkumulátorának hibája vagy vezérlési probléma áll. Mi gondoskodunk a szakszerű javításról. - A rendszer nem reagál a kódra, nem lehet élesíteni vagy hatástalanítani
Az egyik legfrusztrálóbb hiba, amikor a rendszer nem fogadja el az ön kódját. Ezt okozhatja a kezelő meghibásodása, tápellátási probléma vagy egy rendszerhiba. Szakértőink gyorsan és hatékonyan oldják meg a problémát, hogy újra ön irányíthassa a rendszert. - A mobilalkalmazás kommunikációs hibát jelez a központtal
Ha elveszíti a távoli kapcsolatot a rendszerrel, az okos riasztó elveszíti egyik legfontosabb funkcióját. A hiba hátterében leggyakrabban hálózati változás (pl. új router) vagy a kommunikátor modul hibája áll. Mi helyreállítjuk a kapcsolatot, hogy újra a zsebében érezhesse a biztonságot.
Gyakori kamerarendszer problémák:
- Nem érhető el távolról a rendszer mobilalkalmazáson keresztül
Ha nem tudja elérni a kameráit a telefonjáról, a probléma leggyakrabban hálózati beállítási hiba (pl. új internet szolgáltató, új router, megváltozott ip cím). Mi elvégezzük a szükséges hálózati konfigurációt, hogy újra bárhonnan, bármikor ellenőrizhesse otthonát. - A kamera képe homályos, életlen
A kültéri kamerák lencséjét az időjárás és a környezet folyamatosan szennyezi. A legtöbb esetben a homályos képet a lencse szennyeződése okozza, ami különösen az éjszakai képminőséget rontja drasztikusan. Mi szakszerűen, karcmentesen letisztítjuk az optikát, és ha szükséges, újra fókuszáljuk a kamerát. - Egy vagy több kamera képe sötét, “nincs jel” felirattal
Ez a jelenség a kamera teljes működésképtelenségét jelzi. A hiba forrása lehet a tápellátási hiba, a kábel szakadása, egy sérült csatlakozó, vagy maga a kamera meghibásodása. Műszeres beméréssel pontosan azonosítjuk a hiba helyét és elhárítjuk azt. - A kép zajos, “hangyás”, vagy zavaró csíkok futnak át rajta
Ezek a tünetek általában a jelátvitel gyengülésére vagy külső interferenciára utalnak. Okozhatja gyenge minőségű kábel, sérült csatlakozó, vagy egy a közelben lévő, zavaró elektromos berendezés. Feltárjuk és megszüntetjük a zavar forrását. - A kamera éjjellátó funkciója nem kapcsol be, a kép koromsötét
Ha a kamera éjszaka “megvakul”, elveszíti védelmi képességének felét. A hiba leggyakrabban a beépített infravörös LED-ek meghibásodása vagy a fényérzékelő szenzor hibája. Mi a helyszínen diagnosztizáljuk és javítjuk a problémát. - A felvételek visszanézése akadozik, vagy a rögzítő nem rögzít
Ez az egyik legkritikusabb hiba, ami leggyakrabban a rögzítő merevlemezének (HDD) meghibásodására utal. Egy hibás merevlemez a bizonyítékok elvesztését jelenti. Mi leteszteljük a merevlemez állapotát, és szükség esetén egy megbízható, 24/7-es működésre tervezett alkatrészre cseréljük.
A szerviz folyamata: átlátható lépések a hibabejelentéstől a garanciával védett működésig
Amikor egy biztonsági rendszer meghibásodik, a legfontosabb a gyors és szakszerű beavatkozás. Folyamatunkat úgy építettük fel, hogy az ön számára a lehető legkevesebb stresszel járjon, és minden lépésről pontos tájékoztatást kapjon.

1. Hibabejelentés és “távdiagnosztika”
Az ön hívása vagy online hibabejelentése az első és legfontosabb lépés. A mi munkánk azonban már ekkor elkezdődik. Képzett kollégánk nem csupán egy időpontot jegyez fel, hanem célzott kérdésekkel megpróbálja a lehető legpontosabban behatárolni a hibajelenséget.
- Mi a probléma pontos jellege (pl. csipogás, téves riasztás, nincs kép)?
- Milyen típusú rendszerről van szó?
- Mióta áll fenn a hiba?
Ez az előzetes “távdiagnosztika” segít abban, hogy technikusunk már felkészülten, a lehetséges alkatrészekkel és célszerszámokkal érkezzen a helyszínre, és a lehető leggyorsabb, önnek is megfelelő időpontot tudjuk egyeztetni.
2. Professzionális helyszíni hibafeltárás
Ez a folyamat egyfajta helyszíni biztonságtechnikai nyomozás. Szakértő technikusunk a megbeszélt időpontban érkezik, és speciális diagnosztikai műszerekkel megkezdi a hiba valódi forrásának felkutatását. Nem csupán a tünetet keressük, hanem a kiváltó okot.
- Leteszteljük a rendszer tápellátását és az akkumulátor állapotát.
- Bemérjük a kábel hálózatot, hogy nincs-e vezeték szakadás vagy sérülés.
- Egyenként ellenőrizzük az érzékelők és egyéb perifériák működését.
- Kiolvassuk a rendszer eseménynaplóját és hibakódjait.
Célunk, hogy a probléma gyökerét azonosítsuk, legyen az egy rejtett beázás, egy elöregedett alkatrész, vagy egy komplex szoftveres beállítási probléma.
3. Átlátható árajánlat és hatékony javítás
A precíz diagnosztika után technikusunk közérthetően elmagyarázza önnek a hiba okát, és egy részletes, tételes árajánlatot ad a szükséges javításra és a beépítendő alkatrészekre.
- Ön dönt: A javítást csakis az ön jóváhagyása után kezdjük meg. Nincsenek rejtett költségek, nincsenek kellemetlen meglepetések.
- Azonnali megoldás: Amennyiben lehetséges és ön is egyetért, a javítást azonnal, a helyszínen elvégezzük. Technikusaink felkészült alkatrészkészlettel érkeznek, hogy a legtöbb problémát már az első kiszállás alkalmával megoldják.
4. Teljes körű tesztelés és garancia
A javítás után következik a legfontosabb lépés: a teljes körű rendszer-ellenőrzés, hogy a hiba valóban elhárult, és a rendszer minden eleme tökéletesen működik.
Ellenőrizzük a távoli elérést és a mobilalkalmazás működését.
Csak egy 100%-osan, hibátlanul működő rendszert adunk át önnek, a javításról készült munkalappal és a beépített alkatrészekre vonatkozó garanciával együtt, hogy ön újra teljes biztonságban érezhesse magát.
Leteszteljük nemcsak a javított alkatrészt, hanem a rendszer többi elemét is, hogy azok hogyan kommunikálnak egymással.
Szimulálunk egy riasztást, hogy a sziréna megszólal-e, a kommunikátor elküldi-e a jelet.
Miért az Alarmdirect szerviz a legjobb választás?
Amikor egy biztonsági rendszer meghibásodik, ön nem csupán egy javítást, hanem gyorsaságot, szakértelmet és megbízhatóságot keres. Szolgáltatásunkat úgy építettük fel, hogy minden ponton felülmúljuk az elvárásokat, és a lehető leggyorsabban adjuk vissza az ön nyugalmát.
Márkafüggetlen szakértelem: a probléma, nem a matrica számít
Mi nem csak egy-két márka specialistái vagyunk. Több évtizedes, mélyreható tapasztalattal rendelkezünk a magyarországi piacon elterjedt összes vezető biztonságtechnikai márka (paradox, dsc, hikvision, ajax és még sok más) működésében, típushibáiban és javítási metodikájában.
- Mit jelent ez önnek? Nem kell azon aggódnia, ki telepítette a rendszerét, vagy hogy a telepítő cég elérhető-e még. Mi a problémát oldjuk meg, nem a márkát nézzük. Bátran hívjon, akkor is, ha a rendszert nem mi telepítettük, mert nagy valószínűséggel már találkoztunk az ön által tapasztalt hibajelenséggel, és tudjuk a megoldást.
Gyorsaság és országos lefedettség: mert a biztonság nem várhat
Tudjuk, hogy egy hibás rendszer minden percével a bizonytalanság nő. Ezért a gyorsaság a legfőbb prioritásunk.
- Országos elérhetőség: Szerviz szolgáltatásunkat az ország egész területén biztosítjuk, így nem kell kompromisszumot kötnie a szakszerű javítás terén csak azért, mert távolabb esik a központtól.
- 24 órás sos kiszállás: A legkritikusabb, azonnali beavatkozást igénylő helyzetekre (pl. éjjel megállíthatatlanul szirénázó riasztó) külön díjazású sos kiszállást biztosítunk. Ez a szolgáltatás garantálja, hogy a lehető leghamarabb a helyszínre érünk, akár munkaidőn kívül is, hogy a hibát elhárítsuk.
Felkészült szervizautó: a “guruló raktár” hatékonysága
Nincs annál frusztrálóbb, mint amikor a szerelő a diagnosztika után közli, hogy “ehhez alkatrészt kell rendelnem”. Ezt a helyzetet mi a minimálisra csökkentjük.
- Első kiszállásos javítás: Technikusaink egy “guruló raktárral” érkeznek, a leggyakrabban meghibásodó alkatrészekkel (pl. különféle típusú akkumulátor, alap érzékelő típusok, tápegységek, csatlakozók) felszerelve. Ez a felkészültség teszi lehetővé, hogy a legtöbb hibát már az első kiszállás alkalmával, a helyszínen, várakozás nélkül elhárítsuk, időt és pénzt spórolva önnek.
Garancia a munkára és az alkatrészre: a mi felelősségünk az ön nyugalma
Mi nem csak “megjavítjuk” a rendszert, hanem felelősséget is vállalunk érte. A mi célunk nem a gyors, ideiglenes megoldás, hanem a hosszú távú, megbízható működés helyreállítása.
Bizalom és átláthatóság: Minden általunk elvégzett javításra és minden beépített új alkatrészre garanciát biztosítunk. Ez önnek azt jelenti, hogy nyugodt lehet: a javítás szakszerű volt, a beépített alkatrész minőségi, és ha a probléma a garanciális időn belül újra jelentkezne, az a mi felelősségünk.
Ne várjon a következő hibáig, állítsa helyre a védelmet még ma!
A legveszélyesebb biztonsági rendszer nem az, ami nincs, hanem az, ami hibásan működik. Miért? Mert egy hamis biztonságérzetet ad. Ön abban a hitben éli a mindennapjait, hogy a családja és az értékei védve vannak, miközben a védelmi pajzsán egy láthatatlan, de kritikus rés tátong.

Az a folyamatos, idegesítő csipogás. Az a kellemetlen érzés a gyomrában, amikor az éjszaka közepén megszólal a sziréna, és nem tudja, hogy téves riasztás vagy valódi a baj. A bizonytalanság, amikor pont a legfontosabb felvétel helyén csak feketeség van a monitoron.
Ezek nem csupán kellemetlenségek. Ezek a rendszer csendes segélykiáltásai. Azt jelzik, hogy a rendszer sebezhetővé vált, és a betörők pont ezeket a réseket keresik.
Ne várjon, amíg egy apró hibából komoly probléma, vagy még rosszabb, visszafordíthatatlan kár lesz!
A kérdés nem az, hogy a rendszer cserbenhagyja-e önt egy éles helyzetben, hanem az, hogy mikor. Egyetlen sikeres betörés okozta anyagi és érzelmi kár sokszorosa lehet egy szakszerű, gyors javítás költségének. Tegyen pontot a bizonytalanság végére!
Rólunk mondták
Gyorsak, megbízhatóak, rugalmasak!
Mindenkinek bátran ajánlom őket!
Kitöltöttem az online igénylőlapot, pár perc múlva már telefonon hívtak, és kaptam egy előzetes tájékoztatást az igényeim alapján. Majd pár nap múlva egy kolléga személyesen is eljött, és segített a kamerák elhelyezésében, illetve minden felmerülő kérdésemre válaszolt. Nem sokkal később a szerelő kollégák készre szerelték a rendszert.
Gyors ,precíz munkát végeztek! A kamerák képe jó minőségű, az applikáció könnyen érthető, magyar nyelvű.
Akinek kamerarendszerre van szüksége ,őket ajánlom!
Illetve Kovács Dávid szerelőt aki profin és precízen szerelt.
Mindenkinek ajánlom őket!
Ugyan egyéb okok miatt nem került sor a rendszer kiépítésére, de engem már a közvetlen kapcsolat tartással megnyertek.
Ritkán találkozik az ember ilyen korrekt szolgáltató céggel.
Tökéletesen működik.
Nagyon elégedett vagyok.Másoknak is ajánlom Önöket!
Köszönöm
Én csak ajánlani tudom őket.
GYIK
Mit tegyek, ha a riasztóm éjszaka vagy hétvégén hibásodik meg és folyamatosan szirénázik?
Az ilyen, azonnali beavatkozást igénylő kritikus helyzetekre tartjuk fenn a 24 órás sos kiszállási szolgáltatásunkat. hívja központi ügyeleti számunkat, és a lehető leghamarabb elindítjuk a legközelebbi technikusunkat, hogy a hibát elhárítsa és a rendszer nyugalmát helyreállítsa.
Új ingatlanba költöztem, ahol egy ismeretlen riasztó van, a kódját sem tudom. tudnak segíteni?
Természetesen, ez az egyik szakterületünk. vállaljuk az ilyen “örökölt” rendszerek teljes körű felülvizsgálatát, állapotfelmérését. a legtöbb esetben képesek vagyunk a rendszert alaphelyzetbe állítani, a régi kódokat törölni és újakat beállítani, majd a rendszert az ön igényei szerint újra programozni és szakszerűen üzembe helyezni.
Mi történik, ha a javításhoz alkatrészt kell rendelni, vagy ha a rendszer már nem javítható?
A helyszíni diagnosztika után technikusunk pontos tájékoztatást ad. ha alkatrészrendelés szükséges, erről egy külön árajánlatot adunk. amennyiben a rendszer annyira elavult vagy sérült, hogy a javítása már nem gazdaságos, őszintén megmondjuk, és javaslatot teszünk egy modern, korszerű rendszerre való cserére.
Folyamatosan csipog a riasztó kezelője. mit tehetek, amíg a szerelő megérkezik?
A folyamatos csipogás leggyakrabban akkumulátor vagy tápellátási hibát jelez. első lépésként ellenőrizze, hogy a riasztóhoz tartozó kismegszakító nincs-e lekapcsolva a biztosítéktáblán. a legtöbb kezelőn a hibajelzés egy gombnyomással ideiglenesen némítható (pl. a # vagy a cancel gomb). ez a hangot megszünteti, de a hibát nem hárítja el, ezért mindenképpen hívjon szakembert.
